.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

بهینه سازی یا جستجوگر موتور جستجو مفهومی است که کمتر از دو دهه وجود داشته است ، اما مفهومی است که باعث ایجاد هجوم عظیمی از مشاغل شده است که بازاریابان و مردان و زنان تقریباً از هر صنعت در آن مشاغل ایجاد کرده اند. امروزه ، بیش از 1 میلیارد وب سایت وجود دارد و هر یک از اینها باید برای جلب توجه در صفحات نتایج موتور جستجو گوگل ، یاهو ، بینگ و سایر ابزارهای جستجوی کمتر شناخته شده. بالاخره SEO همچنان پادشاه کشف ارگانیک و محتوا است.

متخصص سئو به شخصی گفته می شود که در یادگیری و تسلط بر الگوریتم های موجود در نتایج موتور جستجو تخصص دارد تا بتواند به مشتریان و شرکت های خود در جستجوی جستجو کمک کند.

در ابتدا ، بیشتر متخصصین جستجو افرادی بودند که در بازاریابی شرکتها یا صفحات خود تجربه داشتند. با این حال امروزه SEO به عنوان بخشی از بازاریابی دیجیتال آموزش داده می شود و بسیاری از متخصصان سئو از کلاس ها و گواهینامه ها مهارت می گیرند و سپس متناسب با سطح ، نقش شغلی و بزرگی شرکتی که در آن کار می کنند حقوق دریافت می کنند. انتظار می رود که بسیاری از متخصصان مدرن سئو در تجزیه و تحلیل داده ها ، نوشتن ، بازاریابی ، تحقیقات ، محتوای وب ، HTML ، ایجاد لینک ، تجزیه و تحلیل رقبا و تحقیقات کلمات کلیدی مهارت داشته باشند. تخصص در استفاده از ابزارهای جستجوگرها مانند Raven ، Moz و سایر موارد نیز ضروری است.

نکته خوب: این مهارت ها و مهارت های بیشتر را با یک برنامه صدور گواهینامه ساختار یافته در بهینه سازی موتور جستجو یاد بگیرید.

متخصصان جستجوگرها تقاضای زیادی دارند ، زیرا شرکت ها برای رقابت در بیشتر موارد نیاز به بهینه سازی جستجو دارند. متخصصان سئو به عنوان بخشی از برنامه های بازاریابی دیجیتال و محتوا ، توسط توسعه دهندگان وب ، به عنوان بازاریاب محتوا و در بسیاری از نقش های دیگر استخدام می شوند ، فقط به این دلیل که شرکت ها برای موفقیت در کمپین های دیجیتالی به ترافیک وب نیاز دارند. این که آیا شما در حال حاضر یک متخصص بهینه سازی موتور جستجو هستید یا در تلاش برای ایجاد راه خود در این زمینه هستید ، یک حرفه SEO جستجوگر هیجان و پتانسیل فوق العاده ای برای رشد است.


اما چگونه می توانید در حرفه SEO خود پیشرفت کنید؟ وقتی مهارت سیاه بهینه سازی موتور جستجو را کسب کردید ، روی چه چیزی متمرکز می شوید تا بیشترین ارزش را به حرفه خود اضافه کنید؟

به تجربه من ، اکثر متخصصان سئو در بازاریابی باقی می مانند و از مهارت های تحلیلی و تجربه یادگیری عمیق خود در بازاریابی دیجیتال برای ایجاد مشاغل موفق در این زمینه استفاده می کنند. یکی از روش های کسب درآمد از سئو فروش بک لینک و ارائه خدمات سئو است.

در اینجا 7 نقش محبوب و مسیر شغلی برای متخصصان جدید و باتجربه SEO وجود دارد که می خواهند گام بعدی را در حرفه خود بردارند.

بازاریاب موتور جستجو - بهینه سازی موتور جستجو و بازاریابی موتور جستجو (SEM) اغلب با هم انباشته می شوند ، اما در عمل بسیار متفاوت هستند. SEM بسیار گسترده تر است و شامل SEO می باشد. SEM مستلزم این است که شما مهارت های جدیدی از جمله بازاریابی با پرداخت هر کلیک (PPC) ، تبلیغات و برخی از مدیریت ارتباط با مشتری را بیاموزید ، زیرا مجبورید برای بازاریابی به مصرف کنندگان و همچنین موتورهای جستجو کار کنید. در حالی که بسیاری از متخصصان SEM فقط در جستجوی پولی تخصص دارند ، شما می توانید برای مدیریت هر دو جنبه به SEM و SEO منشعب شوید. بازاریاب های موتور جستجو طبق Payscale حقوق متوسط ​​45255 دلار دریافت می کنند ، یا به طور متوسط ​​2300 دلار در سال بیشتر از یک متخصص استاندارد SEO. تسلط بر Google AdWords ، Bing AdWords و تجزیه و تحلیل های مختلف وب برای این موقعیت ضروری است.
مشاور بازاریابی تجاری - برخی از متخصصان بهینه سازی موتور جستجو به سخنرانان عمومی ، مشاوران حرفه ای بازرگانی و مشاوران بازاریابی تبدیل می شوند. اگرچه این موقعیت به طور معمول مستلزم موفقیت شما در تجارت شخصی یا شخص دیگری است ، اما توانایی همکاری با شرکت ها را تقریباً در همه جا ، سخنران عمومی شدن و کار با مشتری به صورت مشتری برای بهبود بازاریابی و برنامه ریزی استراتژیک خود را دارد. . در بیشتر موارد ، کار به عنوان مشاور مستلزم کار با مشتری برای ارائه راه حل برای نیازهای خاص آنها ، برنامه ریزی و کمک در اجرای جستجو و سایر اقدامات بازاریابی ، اندازه گیری اثربخشی استراتژی های موجود و همچنین راهکارهایی است که شما به کار می گیرید ، و پشتیبانی و استراتژی طولانی مدت از آن شرکت ها را فراهم می کند. به طور خلاصه ، اگر ایده و استراتژی محور باشید ، مشاوره یک کار ایده آل است. حقوق متوسط ​​برای یک مشاور بازاریابی تجاری 57610 دلار در سال است.
بازاریاب دیجیتال - انتقال به سمت بازاریابی دیجیتال راهی آسان برای استفاده از تجربه موجود در جستجوگرها و در عین حال گسترش مهارت ها و افزایش حقوق است. بازاریابان دیجیتال معمولاً انواع بازاریابی آنلاین از جمله SEO ، SEM ، PPC و رسانه های اجتماعی را مدیریت می کنند. این بدان معنی است که شما باید قادر به ایجاد و اجرای استراتژی های بازاریابی ، استفاده از SEO ، کار با برنامه ریزی محتوا ، درک و استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی های طولانی مدت ، استفاده از تجزیه و تحلیل و مدیریت داده ها و کار با سیستم عامل های تبلیغاتی برای هدایت ترافیک پرداخت شده باشید. . یک بازاریاب دیجیتال حقوق متوسطی در حدود 46919 دلار در سال دریافت می کند ، اما شرایط مرتبط در بازاریابی وب ، ارتباطات و بازاریابی استراتژیک می تواند حقوق شما را افزایش دهد.
تحلیلگر بازاریابی - تجزیه و تحلیل داده ها بخش بزرگی از بهینه سازی جستجو و به عنوان یک SEO است:

https://www.simplilearn.com/seo-specialist-career-paths-article

 




:: بازدید از این مطلب : 6026
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : محمد سبز
ت : چهار شنبه 8 بهمن 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی